04/07/2023
10:00h - 14:00h

Acte de cloenda del projecte de Suport Educatiu

HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior Veure mapa

Acte de cloenda del projecte ‘Suport Educatiu. Acompanyament per accelerar oportunitats’, adreçat a tots aquells centres educatius que el curs 2022-23 han participat en els programes LECXIT, MATH TUTORING i PENTABILITIES.

Aquest curs 2022-23 més de 230 centres educatius, 141 d’ells situats a Catalunya, han format part de Suport Educatiu, un projecte d’avaluació d’impacte en 3 grans àrees de l’aprenentatge: la comprensió lectora (programa LECXIT), les habilitats matemàtiques (programa MATH TUTORING) i les habilitats socioemocionals (programa PENTABILITIES).

Els centres educatius participants han estat clau per a poder-ho dur a terme i per això els volem dedicar l’espai de reconeixement que mereixen. Treballen dia a dia per a l'èxit educatiu de tot l'alumnat i la seva participació en el projecte n’és una prova més. Compartir amb ells l’objectiu de millorar les oportunitats educatives de l’alumnat vulnerable ha estat un privilegi i ho volem poder celebrar.

Programa de l’acte:

10:00 - 10:20 h: Obrim portes i creem plegades el mural de Suport Educatiu

10:20 - 10:30 h: Benvinguda a càrrec de Lídia Climent i Caterina Calsamiglia

10:30 - 10:45 h: Valoració dels programes LECXIT, MATH TUTORING i PENTABILITIES

10:45 - 12:00 h: Xerrada ‘Dentro y fuera del aula: aprendiendo a partir de la observación reflexiva para garantizar las oportunidades educativas de todo el alumnado’ a càrrec de Carlos Magro i Fernando Trujillo

12:00 - 12:15 h: Pausa

12:15 - 12:45 h: Espectacle ‘La màgia de Suport Educatiu’

12:45 - 13:00 h: Agraïment i clausura

13:00 - 14:00 h: Refrigeri

Aforament màxim de 2 persones per centre (es demana l’assistència d’una persona de l’equip directiu). Imprescindible inscripció.

Gràcies per formar part d’aquest gran repte, ens veiem el pròxim 4 de juliol!

Acte de cloenda del projecte de Suport Educatiu
HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior