43s-banner_1200x800_webinar-3.png
22/06/2021
18:00h - 19:00h

Com garantim una proposta de lleure educatiu que integri la diversitat sociocultural?

Què és la diversitat sociocultural? Quina relació té amb el lleure educatiu? Com la podem integrar en les propostes d'estiu? Per què i com fer-ho? Quines estratègies podem utilitzar?

Mohamed El Amrani, coordinador de projectes d’innovació social a Suara Cooperativa, i Miquel Àngel Essomba, Director de la càtedra d’educació comunitària de la UAB – ERDISC, centraran les idees i reflexions del webinar en la importància d’integrar la diversitat cultural en les propostes de lleure educatiu.

Si formes part d'una entitat de lleure, ets docents d'un centre educatiu o ets tècnic o regidor d'un ajuntament i creus que la diversitat sociocultural és un aspecte central, inscriu-te al webinar del proper 22 de juny de 18.00h a 19.00h i aprèn amb l'experiència i coneixements dels ponents. A més, participa en directe proposant les teves preguntes i en Mohamed i el Miquel Àngel hi donaran resposta.
Fem possible entre totes un #EstiuEnriquit per a tot infant, adolescent i jove!