lateral_d.gif
29/02/2012
17:00h - 19:00h

Debat: Compartir la responsabilitat educativa escola-família?

Tecno-Campus Mataró-Maresme Veure mapa

Dimecres vinent, 29 de febrer, Mataró acollirà la cinquena sessió del cicle Què vol dir ser mestre avui? El compromís ètic del professorat, a debat. Sota l’enunciat Com compartir la responsabilitat educativa escola-família?, el debat comptarà amb la participació del periodista del diari Ara Carles Capdevila, que hi farà una ponència inicial; de l'exdirectora de l'escola El Sagrer de Barcelona, Sunta Sogas; i del membre del Moviment Educatiu del Maresme de la FMRP, Ricard Aymerich.

L’acte tindrà lloc de les 18 a les 20 h, al TecnoCampus Mataró-Maresme, situat a l’avinguda Ernest Lluch, 32, de Mataró. També es podrà seguir i participar-hi en directe per Internet a través del blog www.sermestreavui.cat, que difon informació sobre el cicle de debats a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Youtube). Al blog www.sermestreavui.cat es troben disponibles vídeos (íntegres i resumits), postcasts i relatories dels debats anteriors.

Coincidint amb la sèrie Mestres de TV3, la Fundació Jaume Bofill i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica organitzen aquest cicle de debats que pretén parlar en veu alta dels valors de la tasca d’educar i suscitar un procés de reflexió al si de la comunitat educativa al voltant del compromís ètic del professorat.

Convocatòria

Debat 5: Com compartir la responsabilitat educativa escola-família?

Dimecres 29 de febrer, de 18 a 20 h

TecnoCampus Mataró-Maresme, Av. Ernest Lluch, 32, Mataró

Debat: Compartir la responsabilitat educativa escola-família?
Tecno-Campus Mataró-Maresme