lateral_d_5.gif
11/04/2012
16:00h - 18:00h

Debat: A l'escola s'educa o s'ensenya?

Aula Magna de la UVIC Veure mapa

Després d’una gira per tot el país durant deu setmanes, de bracet amb l’emissió del programa Mestres de TV3, el cicle de debats Què vol dir ser mestre avui? El compromís ètic del professorat, a debat arribarà a la seva fi el dimecres 11 d’abril a la Universitat de Vic. El debat A l’escola s’educa o s’ensenya? comptarà amb la participació des de la taula de Salvador Cardús, sociòleg i professor de la Universitat Autònoma de Barcelona; Assumpta Duran, directora de l’escola de Borredà,  i Ramon Sitjà, membre del Grup de Mestres d’Osona de la FMRP.

El cicle itinerant està coorganitzat per la Fundació Jaume Bofill i la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya  i ha reeixit en l’intent de suscitar reflexió al si de la comunitat educativa al voltant de la funció social del professorat i del seu compromís ètic.

El debat es podrà seguir i participar-hi en directe per Internet a través del blog www.sermestreavui.cat, que difon informació sobre el cicle de debats a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter i Youtube i Ivoox). Al blog hi ha disponibles també els vídeos (íntegres i resumits), postcasts i relatories dels debats anteriors.

Debat: A l'escola s'educa o s'ensenya?
Aula Magna de la UVIC