lateral_d_2.gif
14/03/2012
17:00h - 18:30h

Debat: Quins lideratges cal promoure en el professorat i l'alumnat?

EspaiCaixa Girona Veure mapa

Us recordem que aquest dimecres 14 de març, de les 18 a les 19.30 h, a l'EspaiCaixa de la Fundació "la Caixa" de Girona, hi haurà un nou debat del cicle, sota l'enunciat Quins lideratges cal promoure en el professorat i l'alumnat? Hi participaran el director de la càtedra de lideratges d’ESADE, Àngel Castiñeira, que hi farà una ponència inicial; el director de l’escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia, Josep M. Esteve; el professor de secundària i vicepresident de la Fundació SER.GI (Servei Gironí de Pedagogia Social), Albert Quintana, i la membre del Grup de Mestres del Ripollès, de la FMRP, Rosa Gibert.

El debat de Girona és organitzat conjuntament amb la Fundació SER.GI (Servei Gironí de Pedagogia Social).

Podeu seguir el debat en directe des del web www.sermestreavui.cat, on també podeu veure els debats anteriors, sencers i resumits i altres informacions del cicle Què vol dir ser mestre avui? El compromís ètic del professorat, a debat.

Recordeu que aquest dimarts, a les 22,30h, s'emetrà un nou capítol del programa Mestres de TV3.

Debat: Quins lideratges cal promoure en el professorat i l'alumnat?
EspaiCaixa Girona