3dl-edcamp-escola-i-sostenibilitat.png
05/06/2021
10:00h - 13:00h

Edcamp Escola i Sostenibilitat

Si sents necessari compartir experiències, aprenentatges i mirades que relacionin l'educació i la sostenibilitat, vine a aquest EdCamp!

Seràs benvinguda/benvingut vinguis de l'etapa que vinguis i del sector de la comunitat educativa a la que pertanyis: alumnat, professorat, famílies, PAS. Aquí hi trobaràs un espai on proposar els temes de conversa que més t'interessin, compartir punts de vista, dialogar, fer xarxa i tot allò que t'imaginis.

Per proposar el vostre tema de conversa, podeu accedir al Padlet i escriure allò que voleu aportar i compartir amb la resta de participants. Teniu temps per fer-ho des d’avui fins al 3 de juny. L’equip organitzador de l’ecoEDcamp organitzarà aquests temes per crear el mapa de sessions amb els enllaços a les videoconferències per tal de compartir-ho amb vosaltres uns dies abans. D’aquesta manera, el dia de l’Edcamp ja sabràs quina conversa t’interessa i l’enllaç per accedir-hi.

No t’ho pensis més i participa-hi! Inscriu-te a l’ecoEDcamp, escola i sostenibilitat, proposa un tema de conversa i gaudeix d’un matí molt animat i compromès, compartint, aprenent i fent xarxa! T’hi esperem!