ekg-1ok_1.jpg
22/03/2019
16:00h - 20:00h

EDhack Girona: t'atreveixes a hackejar la connexió entre educació i cultura?

Centre Cultural la Mercè Veure mapa

Sempre has volgut desenvolupar un projecte educatiu/cultural i no has trobat el context? Vols aprendre un mètode d’innovació àgil basat en l’acció? T’agradaria descobrir i experimentar el potencial de crear i treballar en equips híbrids per a fer avançar l’educació i la cultura?

Vine a l’EDhack Krea Girona, un laboratori intensiu d’aprenentatge i creació focalitzat a generar noves solucions al repte de connectar l’educació i la cultura a Girona.

A partir de la metodologia única del model EDhack volem donar resposta a aquest repte!

Què t’oferim?

Tenir l’oportunitat de generar nous projectes des de la col·laboració; aprendre i experimentar una nova metodologia acceleradora de la innovació, basada en la cultura oberta, fortament orientada a resultats i que allibera tot el potencial de la intel·ligència col·lectiva; comptar amb l’expertesa i l’assessorament de múltiples mentors, i crear noves solucions educatives amb impacte social... que no és poc!

Què és una hackató?

És un esdeveniment únic, vibrant, creatiu i d’aprenentatge en què moltes persones de perfils diversos aborden problemes o reptes per equips i creen solucions originals i tangibles. Per tant, el procés està enfocat a la generació col·laborativa de solucions amb impacte.

Quin és el repte?

El context actual demana diàlegs entre sectors complementaris i entre professionals diversos per tal de desenvolupar projectes i experiències innovadores i creatives per definir el futur de les nostres ciutats.

Els vincles entre educació i cultura ofereixen moltes potencialitats i possibilitats de treball per transformar els dos àmbits i el conjunt de la societat.

Quines accions, experiències i projectes poden aprofitar l’impacte de l’art i la cultura en els processos educatius de tots els habitants de la ciutat? Com pot aquest vincle afavorir la participació cultural de tota la ciutadania? Com pot l’educació transformar els espais, expressions i pràctiques culturals? Quin paper juguen la creativitat, la innovació i la tecnologia com a eixos per construir ponts entre els dos àmbits?

És un repte molt concret, però obert a les infinites solucions que s’atreveixin a construir els #EDhackers!

Com pots participar?

Molt fàcil! Després de visitar la web i veure la informació que necessitis, només has de completar aquest FORMULARI d’inscripció. L’equip de l’organització et contactarà per a donar-te més detalls. Si encara tens dubtes, vés al nostre apartat de preguntes freqüents o posa’t en contacte amb nosaltres via edhkg@ajgirona.cat. De ben segur que no te’n podràs estar de participar-hi!

No t’ho pensis més! T’esperem els dies 22 i 23 de març de 2019 (de 17h a 21h i de 09:00h a 21:00h respectivament) al Centre Cultural la Mercè de Girona.

L’EDhack Krea Girona es podrà seguir en directe  via Twitter amb el hashtag #EDhackKreaGirona

El projecte #EDhackKreaGirona està impulsat per l’ Ajuntament de Girona en col·laboració amb la Fundació Jaume Bofill, fent possible el creixement de la comunitat EDhack al territori.

Pots accedir a més informació i inscriure’t a la hackató des de la web del projecte: girona.edhack.cat

També t’animem a estar connectat a les properes novetats, així com interactuar amb altres EDhackers des de l’etiqueta: #EDhackKreaGirona

EDhack Girona: t'atreveixes a hackejar la connexió entre educació i cultura?
Centre Cultural la Mercè