img_7517_300x405_0.jpg
15:00h - 17:00h

EDhack Raval: Itineraris Ravaleros

Plaça dels Àngels. MACBA Veure mapa

Escalfem motors! Apunta’t als Itineraris Ravaleros i coneix que és una hackató  i els 4 reptes l’EDhackRaval. Descobreix un barri vibrant i les seves persones, tan apassionades per transformar l’educació com tu. Si ja estàs inscrit a l’EDhack Raval, vine a entrenar-te i si encara no ho has fet, vine per decidir-te. Farem 4 itineraris paral·lels, un per repte. De la mà de 4 entitats protagonistes que et conviden a submergir-te al Raval per conèixer alguns dels seus racons i les seves històries.

Coneix l’entorn, descobreix projectes ja en marxa i comença a generar idees. Primer recorrerem el barri fent parades clau i coneixeràs l’entitat que ens acompanya. Després, un taller d’innovació educativa ens permetrà crear les primeres idees compartides que ens emportarem cap a la hackató.

• Itinerari 2 #joacompanyo: de la mà d’Impulsem un centre de formació i experimentació d´iniciatives d’economia alternativa que desenvolupa projectes per afavorir l’èxit escolar. Acompanyant i  tutoritzant joves en els seus processos formatius.
  • Itinerari 4 #joconnecto: de la mà de La Fundació Tot Raval formada per una cinquantena d’entitats socials, centres educatius, institucions culturals, associacions comercials i persones vinculades al Raval que treballen en xarxa per millorar la cohesió social, la convivència i la qualitat de vida al barri.

COnnecta amb el barri, COnstrueix idees i COmparteix aprenentatges.

EDhack Raval: Itineraris Ravaleros
Plaça dels Àngels. MACBA