bofill-300-405.png
04/05/2019
07:30h - 12:00h

Experiències inspiradores d’Educació 360 a les Terres de l’Ebre. Les vols conèixer?

Complex Educatiu Sant Llàtzer Veure mapa

L’Aliança Educació 360, entitats, escoles, instituts i ajuntaments de les Terres de l’Ebre presentaran l’Educació 360, el proper 4 de maig, de 9.30 a 14 hores, a Tortosa (Complex Educatiu Sant Llàtzer, carrer d’en Rubí, 13. Tortosa). Serà en el marc d’una jornada, a la que ja t’hi pots inscriure.

Amb el títol, Impulsem l’Educació 360 a les Terres de l’Ebre, la trobada té com a objectiu presentar aquesta nova mirada educativa a les comarques de l’Ebre i posar en valor els projectes que ja s’està realitzant.

Inspiració i debat

La jornada començarà amb una explicació sobre els objectius, valors, beneficis i l’impacte de l’Educació 360 al territori. Tot seguit, els assistents podran conèixer, de primera mà, vuit experiències 360 que s’estan duent a terme actualment a les Terres de l’Ebre.

Els projectes aborden temàtiques molt diverses i estan liderades per agents educatius de diferents àmbits: famílies, centres educatius, entitats, equipaments i ajuntaments. Amb aquesta mostra es pretén inspirar noves experiències i generar debat dels reptes i oportunitats de millora en aquestes àrees educatives:

Famílies en xarxa

• Nuri Salomó. Xarxa de les AMPA Tortosa – Roquetes.

Land Art 5 ritmes. Acció artística comunitària

• Eva Campomar. Tataküa cooperativa i  Sònia Tomàs. Fundació P. Gentis.

Naturescola: natura, societat i escola

• Josep Manel Albiac. Escola Enric Grau Fontseré de Flix.

Ujaripén. Acció comunitària amb la població gitana de Tortosa

• Irene Segarra. Ajuntament de Tortosa i Maria Pallissé, Tamara Navarro i Marc Ballester. ACISI.

Ecosistema biblioteca-escola- família: un triangle necessari

• Maria Barberà. Biblioteca Sebastià Juan Arbó d’Amposta.

Diversitat sexuals als centres educatius

• Natàlia Gabarró. LGTeBre.

Lligams. Un projecte per crear vincles entre la gent gran i els infants de Tortosa

Associació Atzavara-arrels.

La Setmana de l’Esport i l’Activitat física a l’Institut Escola Daniel Mangrané

• Cristina González i Tere Navarro. Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús

La jornada, que s’ha concebut i dissenyat de forma totalment col·laborativa, per les entitats representades en la mostra d’experiències, finalitzarà amb un tallers de debat i un comiat col·lectiu.

Complex Educatiu Sant Llàtzer