rut-edcamp-feminismesok3.jpg
12/12/2020
10:00h - 13:00h

Edcamp Feminismes i Educació

Si sents necessari compartir experiències, aprenentatges i mirades que relacionin l'educació i els feminismes, vine a aquest EdCamp!

Seràs benvinguda/benvingut vinguis de l'àmbit que vinguis: àmbit escolar, extrascolar, lleure, familiar, psicològic, social, sanitari... Aquí hi trobaràs un espai on proposar els temes de conversa que més t'interessin, compartir punts de vista, dialogar, fer xarxa i tot allò que t'imaginis. En definitiva, guanyar sensibilitat i, entre totes i tots, concienciar-nos dels múltiples feminismes i de les seves necessitats, interseccions i sinèrgies.

Per proposar el vostre tema de conversa, podeu accedir al Padlet i escriure allò que voleu aportar i compartir amb la resta de participants. Des d’avui i fins al 1 de desembre teniu temps per fer-ho. L’equip organitzador de l’Edcamp Feminismes organitzarà aquests temes per crear el mapa de sessions amb els enllaços a les videoconferències per tal de compartir-ho amb vosaltres uns dies abans. D’aquesta manera, el dia de l’Edcamp ja sabràs quina conversa t’interessa i l’enllaç per accedir-hi.

No t’ho pensis més i participa-hi! Inscriu-te a l’Edcamp Feminismes i Educació, proposa un tema de conversa i gaudeix d’un matí molt animat i compromès, compartint, aprenent i fent xarxa! T’hi esperem!

• Pots trobar tota la informació aquí