msv-logos_festa-lecxit_rgb.png
17:00h - 19:00h

Festa del Voluntariat Lecxit

HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior Veure mapa

S'acosta el final d'un curs molt intens i emocionant, i és moment de celebrar-ho! El programa Lecxit, que té per objectiu incrementar l'èxit educatiu dels infants a través de la millora de la comprensió lectora, té més de 10 anys de trajectòria. Aquest any, a més, ha crescut amb la incorporació de 52 nous centres educatius de tota Catalunya.

Els voluntaris i les voluntàries són la peça fonamental que fan possible que més de dos mil nens i nenes tinguin un company lector 1 hora a la setmana en horari extraescolar. El seu temps, la seva dedicació i la seva motivació són increïbles.

Aquest és un acte de reconeixement exclusiu per al voluntariat Lecxit, que requereix inscripció prèvia (aforament limitat) i que tindrà lloc de manera simultània a Barcelona, Girona i Reus.

• BARCELONA: Hub Social - Fundació Bofill (C/Girona 34 Interior)
  • GIRONA: Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (Plaça de la Catedral, 8)
  • REUS: Biblioteca Xavier Amorós (C/ de l’Escorxador, 1)

#VoluntariatLecxit