370-edcampmates.png
23/10/2021
09:30h - 12:30h

Segona edició de l’Edcamp Mates Online!

L'equip organitzador de l'Edcamp Mates us convida a la segona edició d'aquesta trobada tan enriquidora! I en format online! Si ja has participat en algún Edcamp, et mories de ganes per fer-ho o no tens ni idea del que et parlem però t’interessen les matemàtiques i el seu procés d’Ensenyament-Aprenentatge (E-A), no te'l pots perdre!

Aquesta segona edició de l'Edcamp Mates pretén tornar a oferir un espai per compartir coneixements, recursos, estratègies, dubtes, i fer xarxa amb tota persona interessada en l’E-A de les matemàtiques. Serà una trobada oberta basada en sessions de debat/conversa a partir dels temes proposats pels participants. L’interessant és que tots els participants aporten les seves experteses, experiències, recursos, reptes i tot allò que creuen que pot ajudar a la comunitat educativa.

Per a poder proposar els temes de què vulgueu parlar, podeu accedir a aquest Padlet i fer la vostra aportació fins el 19 d'octubre. L'equip organitzador de l'Edcamp de Mates organitzarà aquests temes per crear el mapa de sessions amb els enllaços a les videoconferències per tal de compartir-ho amb vosaltres abans del 23 d'octubre de 2021.

T’esperem el proper 23 d'octubre de 2021 amb el teu esmorzar per compartir bons moments i coneixements!

Encara no saps que és un Edcamp? Doncs no et perdis el vídeo del moviment Edcamp a Catalunya!

T'agradaria organitzar un Edcamp? No et perdis els materials, guies i acompanyament que oferim des de la web del projecte!