300-x-405-edc-3.jpg
01/06/2019
08:00h - 13:00h

Participa al taller edcamp sobre gènere, tecnologia i educació!

Campus Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra Veure mapa

El dissabte 1 de juny, en el marc del Women in Technology Day, et convidem a viure amb nosaltres un taller vivencial on experimentaràs la metodologia edcamp i t'emportaràs un munt d’aprenentatges i recursos al voltant del Gènere, la Tecnologia i l’Educació.

Es farà al Campus Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra, de 10 a 15 h. L'equip del projecte Edcamp-Fundació Jaume Bofill impulsa aquest taller, que serà facilitat per mentores i mentors de la Xarxa de Mentoria Edcamp.

La proposta que et fem és que vinguis a dir la teva al voltant de com introduir la perspectiva de gènere i la coeducació a l'educació tecnològica de la teva escola, universitat o comunitat educativa. Ho faràs acompanyada d’un grup de persones amb inquietuds i motivacions semblants a les teves: l’aprenentatge entre iguals és el tret principal d’un edcamp!

Qualsevol persona de la comunitat educativa o interessada en la transformació educativa hi està convidada. Què vol dir això? Que si ets docent, mestre/a, alumne/a, mare o pare, educadora o simplement et motiva l’educació, no et pots perdre aquesta oportunitat!

A més, t'emportaràs un munt de recursos per si després vols organitzar el teu propi edcamp al teu territori o comunitat!

I si vols saber-ne més, abans d’inscriure’t al taller Edcamp sobre Gènere, Tecnologia i Educació, fes-li una ullada al següent vídeo Un edcamp pas a pas!

T’hi esperem! Vine, participa i transformem l’educació! Més informació aquí

Participa al taller edcamp sobre gènere, tecnologia i educació!
Campus Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra