53i-suped_llanciament_896x1200.jpg
10:30h - 14:30h

Primera trobada dels centres educatius de Suport Educatiu

HUB SOCIAL - Fundació Bofill C/ Girona, 34 Interior Veure mapa

Primera trobada dels centres educatius que participen en el projecte “Suport Educatiu - Acompanyament per Accelerar Oportunitats”. Una iniciativa que aquest curs 2022-23 arribarà a més de 10.000 alumnes.

Els infants i adolescents de famílies amb pocs recursos tenen resultats més baixos a l’escola ja des de petits. Tot i que els i les docents acompanyen els processos educatius d’aquests infants, sovint no és suficient per a contrarestar l’impacte de viure en contextos de pobresa i desigualtat. És urgent i necessari apostar per programes de suport educatiu efectius i realment accessibles.

“Suport Educatiu - Acompanyament per Accelerar Oportunitats” és un projecte d’avaluació d’impacte en 3 grans àrees de l’aprenentatge: la comprensió lectora (programa LECXIT), les habilitats matemàtiques (programa MATH TUTORING) i les habilitats socioemocionals (programa PENTABILITIES).

La proposta de Suport Educatiu permet multiplicar les oportunitats d’èxit educatiu, reduir la inequitat i construir models efectius i replicables.

Programa de l’acte:

10:30h-11:00h: Obrim portes i esmorzar

11:00h-11:30h: Benvinguda i introducció a Suport Educatiu

11:30h-13:15h: Què farem als centres?

Tastets dels programes LECXIT, MATH TUTORING i PENTABILITIES

13:15h-13:20h: Agraïment i clausura

13:20h-14:30h: Refrigeri

Aforament màxim de 2 persones per centre (es demana l’assistència d’una persona de l’equip directiu). Imprescindible inscripció.

Us hi esperem!

Primera trobada dels centres educatius de Suport Educatiu