edhackcreagirona.jpg
17:00h - 19:00h

Prototipatge per a fer reals les idees més transformadores

Estació Jove de Girona Veure mapa

Seguim escalfant motors abans de la hackató del 22 i 23 de març. La setmana passada vam aprendre a ser més creatius, i ara, toca fer tangibles les idees. Tant si vas venir al taller de creativitat del dia 28 de febrer, com si no, et convidem a descobrir les tècniques de prototipatge manual i digital que t’aniran genial conèixer abans de la hackató. Aquestes destreses les incorporaràs als teus processos d’innovació personal i/o professional en el teu dia a dia.

Amb l’Oriol Ripoll treballarem les eines i processos concrets que et permetran passar de les paraules als fets. Sovint, les idees es queden en un post-it o una llibreta, però ens costa començar a desenvolupar-les. Creiem que les tècniques de prototipatge són claus per donar vida a aquestes idees. Saber prototipar et permetrà:

• Accelerar l’aprenentatge durant el procés de creació d’una nova iniciativa.
  • Interactuar amb altres persones i/o destinataris a través de l’ús d’un prototip, i així, aterrar les converses en quelcom pràctic.
  • Aprendre a utilitzar materials i recursos comuns i gratuïts per a construir propostes que transformin el teu entorn i donar resposta a reptes que importen.
  • Desenvolupar una actitud més valenta i experimental per intentar coses noves.

T’esperem en aquesta proposta dissenyada per l’equip de l’ EDhackKreaGirona, iniciativa impulsada des de l’Estació Jove de Girona

Prototipatge per a fer reals les idees més transformadores
Estació Jove de Girona