k4h-e6599387-5839-4244-a5ca-d85b8c4a282a.jpg
08/06/2021
18:00h - 19:00h

Quin és el rol dels centres educatius en les activitats d’estiu?

Quin és el rol dels centres educatius en les activitats d'estiu? Quin paper haurien de tenir els centres per garantir que tot infant, adolescent i jove pot accedir a un estiu ple d'oportunitats d'aprenentatge, gaudi i socialització? Què podem fer com a docents i equip directiu per aconseguir-ho? Quina relació hi ha d'haver entre centres i la resta d'agents educatius del territori?

D'aquests i d'altres temes se'n parlarà al webinar del proper 8 de juny, de 18.00h a 19.00h, on l'Àngels Cadena, directora de l'Escola Mercè Rodoreda de Barcelona, i la Núria Sabaté, directora de l'Escola Marià Fortuny de Reus, compartiran les seves experiències, propostes, aprenentatges, recursos i molt més.

Si ets docent i/o formes part de l'equip directiu del teu centre no et pots perdre aquest webinar. Inscriu-te, aprèn i participa en directe proposant les teves preguntes per a que les ponents hi donin resposta.

Fem possible entre totes un #EstiuEnriquit per a tot infant, adolescent i jove!