ramongrau300x405.jpg
26/02/2018
14:30h - 14:30h

Personalització de l'aprenentatge en acció!

Des de la Fundació Jaume Bofill vam inicar al 2017, un procés de rèpliques dels actes del projecte Tendències de la plataforma Educació Demà a Girona. En aquesta nova edició, el tema escollit ha estat la Personalització de l'aprenentatge

El dia 26 de febrer de 2018 vine a l'Edulab! Vols saber com crear un itinerari personalitzat d’aprenentatge? O potser capgirar la classe amb els teus alumnes? En aquest laboratori dinamitzat per l’Oriol Ripoll, es posaran en pràctica noves solucions i co-crearem propostes per tal de situar al centre del seu procés d’aprenentatge en base a 5 conceptes clau: tema, continguts, recursos, productes i evidències d’aprenentatge.

El dimarts 20 de febrer de 2018 es va celebrar el Camp Base. De la mà de la Fundació Ser.gi i Ramon Grau, professor de secundària i director de l’Institut quatre Cantons del Poblenou i membre del comitè científic d’Educació Demà, es va reflexionar i  debatre sobre què implica posar l’alumne al centre de l’aprenentatge i què significa traslladar aquesta personalització als ensenyants.

A part, coneixerem propostes de personalització de l’aprenentatge en acció a través de la vivència de les següents experiències educatives a Catalunya:

• “Treball per projectes: aprendre amb sentit”, escoltarem a l’Isaac Cirera i la Glòria Fernàndez, mestres de primària de l’Escola de Bordils.
  • “Itineraris personals d’aprenentatge”, per part d’en David Atzet, professor i director de la SINS Cardener de Sant Joan de Vilatorrada.
  • “Classe inversa”, de la mà de l’Elena Quirós, professora de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna (Universitat Ramon Llull).

Ambdós actes es realitzaran a l'Auditori de la Coma Cros – Sant Antoni, 1 – Salt de 18h a 20h de la tarda. No hi falteu!!

Més informació i inscripcions aquí.