unesco300.jpg
18:00h - 18:00h

Transformar l’educació per transformar el món en què vivim

Auditori de la Pedrera Veure mapa

Els darrers anys, el Centre UNESCO de Catalunya ha fet seva la crida de la UNESCO a promoure grans aliances per transformar l’educació de manera que sensibilitzi i capaciti les persones per a dur a terme vides plenes i poder respondre als reptes locals-globals.

Recentment hem publicat en català el document de la UNESCO sobre l’Educació per als Objectius de Desenvolupament Sostenible, i estem treballant en una iniciativa per difondre i fomentar al sistema educatiu una educació per al desenvolupament sostenible avançada, integrant el treball dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, amb l’objectiu de preparar la nostra societat per fer front als principals reptes globals i contribuir al desplegament de l’Agenda 2030.

Així, el proper dimecres 12 de desembre a les 19h a l’Auditori de La Pedrera organitzem l’acte Transformar l’educació per transformar el món en què vivim, amb la participació de la Prof. Stefania Giannini, directora general adjunta per a l’Educació de la UNESCO –la màxima responsable d’Educació dins el sistema de Nacions Unides–, on presentarem tant la publicació com la iniciativa.

Confirma la teva assistència a: centre@unesco.cat

Més informació aquí.

Transformar l’educació per transformar el món en què vivim