organitzar300x405.png
21/03/2018
16:30h - 16:30h

Vols organitzar un edcamp?

El moviment edcamp a Catalunya està creixent i cada cop són més docents, educadors, famílies i estudiants els que aposten per compartir coneixement i aprenentatges per transformar l’educació a través de la seva metodologia.

Vols ser impulsor o impulsora d’un edcamp territorial? Si l’educació és la teva passió i tens el convenciment que entre tots la podem transformar, l’edcamp és el teu espai.

Si, a més, vols fer un pas més enllà i organitzar una trobada edcamp t’oferim una oportunitat única per conèixer de primera mà la metodologia a través de tallers vivencials conduïts per Xavier Pujol, promotor del moviment edcamp a Catalunya. L’acompanyaran membres de la Xarxa de Mentoria Edcamp de Catalunya en 4 poblacions diferents: Alberto Esteban (Terres de l’Ebre), Rosa Prats (Lleida), Pere Cornellà (Girona) i Núria Sabaté (Tarragona).

No t’ho pensis més i inscriu-te en qualsevol de les 4 opcions de taller edcamp que t’oferim!

Els tallers són oberts i gratuïts, però penseu que l’aforament és limitat!

I si, a més, vols unir-te al moviment no t’ho pensis més i inscriu-te en un dels molts edcamps que s’estan preparant en moltes poblacions del país a través de la pàgina web del projecte.

No t’ho deixis perdre i informa’t de totes les novetats del projecte a les xarxes socials amb l’etiqueta #edcampCAT. Segueix-nos a twitter i a Facebook.

Suma’t al moviment edcamp de Catalunya i comparteix l’esperit edcamper!