Impulsa un manifest entre ajuntaments i entitats per avançar cap a un estiu enriquit (4)

Per tal de posar de relleu la necessitat de que aquest estiu sigui un estiu enriquit per a tothom i especialment per als infants en situació de vulnerabilitat cal reivindicar-ho i fer-ne difusió. Per això et proposem que impulseu un manifest entre entitats i ajuntament per avançar cap a un estiu enriquit.

Aquest manifest ha de visualitzar la situació, però sobretot ha d’esdevenir un acord compartit i un horitzó comú que permeti a entitats i municipi avançar de forma conjunta i decidida.

El document ha de servir per acordar aquells elements clau imprescindibles que cada agent des del seu àmbit haurà de garantir per un estiu amb oportunitats educatives de qualitat i equitatiu.

• Podeu inspirar-vos en la crida que hem impulsat des d’Obrim l’Educació
  • Podeu promoure un escrit des de la vostra entitat a la que s'hi adhereixi la resta.
  • Podeu crear una taula de treball transversal d’entitats i Ajuntament per consensuar els continguts. D’aquesta manera ja estareu coordinant un projecte comú i compartit.
  • Un cop elaborat el text i signat, feu-ne difusió per a que creixin les adhesions i perquè la ciutadania el conegui.
  • Feu-lo arribar a totes les institucions i entitats del municipi que treballin per un estiu enriquit.
  • Difongueu-lo en els mitjans de comunicació locals.

Ara és el moment de fer possible un estiu enriquit! Penseu que els infants no tornaran a escola fins el 14 de setembre i cal defensar que a l’agost i mentre no hi hagi escola al setembre, els infants en situació de vulnerabilitat tinguin garantit l’accés i de qualitat.

KIT PER UN ESTIU ENRIQUIT

Amb aquest kit et proposem algunes accions i aportem eines i idees perquè tu també puguis passar a l’acció al teu municipi. Descobreix-les totes i passa a l'acció!