PARTICIPA: Tens alguna proposta? Suma la teva veu a la millora educativa

• Vols fer-nos arribar alguna idea, proposta o comentari per ajudar-nos a millorar la nostra tasca i impulsar el debat educatiu? Pregunta’ns el que vulguis.

Llegeixes els continguts del blog de la Bofill i creus que hi ha algun tema rellevant que no hem abordat, que hauríem de tractar més o vols fer-nos arribar alguna pregunta o dubte sobre la Fundació, algun dels projectes que impulsem, els reptes educatius actuals…?

Volem que el blog sigui un espai obert per promoure un debat educatiu plural, constructiu i que compti amb experteses molt diverses. Un canal per divulgar recerques i fer propostes de millora davant reptes d’equitat del sistema educatiu català com l’abandonament escolar o la segregació.

Sabem que som moltes les persones compromeses amb l’equitat educativa, des de docents fins a tècniques d’ajuntaments, passant per experts d’universitats o centenars de voluntaris i voluntàries, que treballeu i us impliqueu per combatre les desigualtats. I amb aquest espai també volem facilitar que el blog Bofill sigui un punt de trobada, d’escolta i recollida d’aportacions de la comunitat educativa.

💬 PREGUNTA'NS, CONTESTEM: Fes-nos arribar a l’equip de la Bofill preguntes, suggeriments, o propostes a través d’aquest formulari i les anirem contestant i publicant una selecció de les que poden ser d’interès per a més persones:

I, si encara no estàs subscrit al butlletí, fes-ho per rebre directament al teu correu totes les noves recerques, articles i iniciatives!

📩 Subscriu-te al butlletí per estar al dia del debat educatiu!

* indicates required