Antoni Garcia Salanova

Antoni Garcia Salanova

Director d’Equipaments Educatius del Consorci d’Educació de Barcelona

Formació
Arquitecte Superior per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de l’UPC, actualment cursant doctorat en Patrimoni arquitectònic, civil, urbanístic i rehabilitació de construccions existents, també a l’ETSAB amb el tema “UNA ARQUITECTURA AMB PROPÒSIT”.

Experiència
Director d’Equipaments educatius des de 2016. Responsable de la gestió tècnica dels 308 centres educatius de Barcelona gestionats pel CEB; d’infantil i primària, de secundària obligatòria i centres de règim especial. Participant en trobades, conferències, simposis i grups de treball, nacionals i internacionals diversos, vinculats al desenvolupament de projectes arquitectònics i pedagògics en les seves molt diferents variants. Participant també en el seguiment de tallers varis de projectes arquitectònics de caràcter educatiu a l’ETSAB.

Projectes i publicacions destacades
Director de les línies estratègiques i de les actuacions tècniques anuals del Consorci d’Educació de Barcelona i com a tal participant en la redacció del Pla d’Equipaments professionalitzadors de Barcelona. Redactor del nou Llibre Blanc de criteris de projecte i construcció dels equipaments educatius públics de Barcelona, el Pla de Centres d’educació especial i participant en la presentació i exposició del CEB per la capitalitat mundial de l’arquitectura de Barcelona en 2026.

Participant en entrevistes, debats, publicacions, articles i en altres mitjans de comunicació relacionats amb l’arquitectura i l’educació a TV3, BETEVÉ, Radio Sants, etc.. i Infolibre, en el Foro infoLibre desde Barcelona: Aulas Climatizadas, sudar la camiseta sólo para aprobar.

Publicació de l’article “SOSTENIBILIDAD, UNA ARQUITECTURA CON PROPÓSITO”, sobre la gestió sostenible dels equipaments públics, a la publicació trimestral Mapei, maig 2022. Ha participat als seminaris de debat dels capítols de l'Estat de l'educació a Catalunya, Anuari 2024.

We use our own and third party cookies to improve the information that is made public on our website and to collect statistical information. If you continue browsing, please consider accepting its use. You can change the settings and learn more here.

Accept