Jornada de política educativa local: La responsabilitat dels municipis en un context de canvis

Completat

Jornada organitzada conjuntament per la Fundació Carles Pi i Sunyer, la Fundació Jaume Bofill i l'Àrea d'Atenció a les Persones de la Diputació de Barcelona amb l'objectiu de posar sobre la taula els resultats positius de les polítiques educatives dutes a terme pels ajuntaments i la necessitat que el marc normatiu continuï donant cobertura a l'acció local en aquest àmbit.

A la Jornada es van presentar els resultats de l'anàlisi realitzada a partir de les últimes dades del Panel de Polítiques Públiques Educatives Locals; en segon lloc es van donar a conèixer els canvis previstos en la legislació de règim local i els possibles efectes negatius que comportaria una revisió a la baixa de les competències municipals. Per tancar la Jornada, es va debatre amb alcaldes i regidors sobre quin ha de ser el seu paper en el futur de les polítiques educatives.

Actes

Actes anteriors