3r Simposi sobre l'Estat de l'Educació a Catalunya

El 17 d'abril la Fundació Jaume Bofill organitzarà el 3r Simposi sobre l'Estat de l'Educació a Catalunya, que se centrarà en "El professorat i la millora de l'educació". El Simposi tindà lloc a l'Auditori MACBA, a la plaça Joan Coromines de Barcelona. Al llarg del Simposi es presentaran recerques sobre la realitat del professorat a Catalunya, conclusions de seminaris que han abordat reflexions en aquest camp i també visions de futur d'experts que reflexionen sobre el professorat i la millora de l'educació a Catalunya. El Simposi es desenvoluparà en una única jornada amb l'objectiu de guanyar intensitat en la reflexió i facilitar la participació. Està obert a tots els professionals de l'educació, als representants de les diverses institucions de la comunitat educativa (associacions de mares i pares, sindicats, moviments de renovació pedagògica, etc.), tècnics i responsables polítics de les administracions --especialment les locals en la perspectiva que en un futur immediat esdevinguin autoritats educatives-- i, lògicament, professors universitaris dels centres de formació de professorat i investigadors en general. La pluralitat d'assistents serà una garantia de la riquesa i qualitat del debat. La data límit per a la inscripció és el 10 d'abril. Podeu descarregar-vos el programa amb tota la informació sobre el Simposi a continuació.