Anul·lada la conferència. L'educació al llarg de la vida: per a què i per a qui?, amb Hans-Peter Blossfeld

DEBAT D'EDUCACIÓ: Per causes alienes a l'organització, s'anul·la la conferència del dimecres 13 de febrer de 2013 a les 18.30 h: L'educació al llarg de la vida: per a què i per a qui?, a càrrec de Hans-Peter Blossfeld, catedràtic de sociologia de l'European University Institute (Florència, Itàlia) i fundador del National Educational Panel Study (NEPS) d'Alemanya. L'acte, que forma part del projecte Debats d'Educació, impulsat per la Fundació Jaume Bofill i la Universitat Oberta de Catalunya, amb la col·laboració del MACBA, se celebrarà a l'Auditori MACBA, al carrer Joan Coromines, s/n de Barcelona. Es podrà seguir en directe per videostreaming des del web www.debats.cat, per Twitter amb l'etiqueta #debatseducacio, i des dels canals de @UOCdirecte i @FundacioBofill. Hi haurà servei de traducció simultània. Per veure les conferències de Debats d'Educació i tota la informació que se'n deriva visiteu www.debats.cat. Tuits sobre "#debatseducacio"

//