Busquem 1 Coordinador/a de l’Aliança Educació 360

Referència “coord360”

El lloc de treball s’inscriu en l’Aliança Educació 360 - Educació a temps complet, impulsada per la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica i la Fundació Bofill i formada actualment per prop de 370 organitzacions sòcies (ajuntaments, entitats i federacions, centres educatius, etc.), que es proposa ampliar el dret a l’educació més enllà del temps lectiu i integrar les oportunitats educatives que avui es troben fora de l’escolarització obligatòria (activitats extraescolars, de vacances, etc.) per posar-les a l’abast de tots els infants i adolescents.

Busquem un/a coordinador/a de l’Aliança Educació 360, que treballarà sota la direcció de l'aliança i formarà part de l’equip de la Fundació Bofill. La seva responsabilitat principal serà la d’articular les diverses organitzacions membres i les xarxes territorials en què s’agrupen, involucrar-les en la comunitat 360 i sumar nous agents i sectors al repte comú.

Teniu més informació del projecte als enllaços següents:

Responsabilitats

• Construcció de xarxes i aliances amb el conjunt dels actors públics i privats clau per als programes i reptes de l’Educació 360, a partir de la detecció de necessitats d’aquests actors i d’oportunitats de col·laboració.
  • Coordinació i lideratge de processos de dinamització, gestió i implementació de programes i altres iniciatives.
  • Disseny i conceptualització (a partir de l'encàrrec a tercers, amb supervisió i seguiment de la qualitat) de metodologies, orientacions i pautes per tangibilitzar i fer avançar l'Educació 360.
  • Detecció i prospectiva de pràctiques i iniciatives rellevants per a l’Educació 360, especialment entre els municipis catalans.
  • Disseny i planificació de processos de creació i difusió del coneixement a través de seminaris, actes i jornades.
  • Disseny i implementació del pla de comunicació de cada iniciativa que lideri, conjuntament amb el responsable de comunicació i la direcció de l’Aliança. Representació davant de tercers i mitjans de comunicació, si s’escau.
  • Coordinació de les xarxes territorials de l’Aliança Educació 360.
  • Suport a la Direcció en la interlocució amb les institucions públiques i entitats.
  • Planificació i gestió pressupostària.

Perfil i competències

• Formació universitària (Llicenciatura, Grau i/o Màster), preferentment en l’àmbit de les ciències socials, polítiques o de l’educació.
  • Capacitat de treball en equip i de coordinació d’equips en un entorn amb múltiples actors.
  • Capacitat de lideratge, planificació, dinamització i visió estratègica.
  • Excel·lents capacitats en comunicació escrita, oral, i també a l’hora de presentar públicament, tant en català com en castellà. Es valorarà el domini de l’anglès.
  • Domini en la gestió de xarxes socials.
  • Es valorarà la comprensió del món educatiu a Catalunya més enllà de l’educació formal, especialment en la seva articulació a nivell local.
  • Es valorarà l’experiència en la coordinació i gestió de programes socioeducatius, especialment en l’administració local o supralocal.

Oferim

• Incorporació immediata.
  • Jornada laboral completa.
  • Retribució en funció de l’experiència i vàlua aportada.
  • Contracte indefinit.
  • Treball presencial a Barcelona, amb necessitats puntuals de desplaçament a diversos municipis de Catalunya.

Altres

• Si us plau, envieu-nos el CV a l'adreça electrònica seleccio@educacio360.cat (indicant la referència coord360 a l’assumpte). Carta de presentació opcional.
  • Us garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • No es respondrà a cap petició d’informació per via telefònica ni per correu electrònic.
  • Data límit per a la recepció de sol·licituds: 8 de setembre de 2023 (inclòs).