Campanya "#les3coses que he après" dels Debats d'Educació (Març)

Els Debats d'Educació han obert un nou espai de participació a la xarxa. Enguany celebrem els 10 anys dels Debats d'Educació, una iniciativa de la Fundació Jaume Bofill i la Universitat Oberta de Catalunya que promou el debat social sobre els reptes del futur de l'educació a Catalunya. Durant aquesta dècada hem fet més de 40 conferències-debat, en les quals hem parlat amb experts internacionals i locals que han aportat idees, reflexions i propostes entorn dels principals reptes de l'educació. Trobareu tots els continguts a www.debats.cat. En el marc d'aquesta celebració engeguem la iniciativa Les 3 coses que he après (http://les3coses.debats.cat/), un espai de participació en línia per reflexionar, compartir idees i, sobretot, recollir propostes per millorar el futur de l'educació a Catalunya. Per incentivar la participació en aquest espai, cada mes llencem un tema de debat. El del mes de març és Crear escoles que preparin per al futur. Vegeu les 3 coses que ha après Richard Gerver: 1. L'educació ha de ser una celebració del viure la vida 2. Hem d'alimentar el poder d'aprendre realment 3. L'educació ha de ser divertida I tu, quines són #les3coses que has après? Llegiu, compartiu i participeu! Esperem les vostres aportacions.