Carpeta de materials per al voluntariat del LECXIT

Amb l'inici de curs, encetem la segona edició del programa LECXIT-Lectura per a l'èxit educatiu i, dins del pla de formació del voluntariat que participa en el programa, s'ha publicat la carpeta de materials Tu també pots fer molt per la lectura! Aquest material de suport per al voluntariat consisteix en una carpeta de fitxes amb estratègies, recursos i coneixements per reforçar les competències lectores dels infants. LECXIT és un programa promogut per la Fundació "la Caixa", la Fundació Jaume Bofill i el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. L'objectiu del programa és contribuir a l'èxit educatiu dels infants a través de la millora de la comprensió lectora gràcies a un acompanyament 1x1 per part de persones voluntàries.

Descàrrega del material Tu també pots fer molt per la lectura!

Més sobre LECXIT a www.lectura.cat