Conciliar per educar, materials de l'acte

Ja podeu accedir als materials de l'acte de presentació de l'informe "Conciliar per educar", organitzat per la Fundació Jaume Bofill, ESADE i el Cercle d'Economia el passat 12 de juliol de 2011. En l'acte hi van participar: Esther Sánchez, secretària d'Ocupació i Relacions Laborals del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya i autora de l'informe. Cristina Brullet, sociòloga i pedagoga, professora titular del Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona i investigadora de l'Institut d'Infància i Món Urbà (CIIMU). Carlos Obeso, profesor titular del Departament de Direcció de Recursos Humans i director de l'Institut d'Estudis Laborals d'ESADE. I des de la fila 0, Maria Obiols de Desigual, Miquel Perdiguer de Catalunya Caixa i Marta Rodríguez d'ABACUS cooperativa. Van tancar l'acte: Lluís Font, secretari de Polítiques Educatives del Departament d'Ensenyament. Ramon Terrassa, secretari de Família del Departament de Benestar Social i Família. Us podeu descarregar gratuïtament l'informe clicant aquí. El vídeo de resum de l'acte: Conciliar per educar és un informe que, a partir de la constatació que el paper i la implicació de les famílies en l'acompanyament de l'escolaritat dels fills i filles és determinant en l'èxit educatiu, vol obrir una nova línia de reflexió en què la conciliació tingui com a eix de referència l'educació dels infants, i de la qual en derivi una sinèrgia entre el món educatiu, l'empresarial i l'esfera familiar.