Debat d'Educació a càrrec de Julio Carabaña

El dimecres 4 de març de 2009 tindrà lloc la conferència Educació i immigració: idees i realitats a càrrec de Julio Carabaña, catedràtic de Sociologia a la Universidad Complutense de Madrid. La conferència s'inscriu en el marc del projecte Debats d'Educació que impulsen conjuntament la Fundació Jaume Bofill i la Universitat Oberta de Catalunya. El debat tindrà lloc a les 19h30 del vespre a l'Auditori del MACBA, al carrer Joan Coromines s/n de Barcelona. Recordem que la capacitat de la sala és limitada. Per a més informació sobre els Debats d'Educació visiteu www.debats.cat.