Debats d'Educació amb Larry Cuban

El dimarts 16 de novembre de 2010 a les 19.30h va tenir lloc la conferència Dilemes polítics i docents de l'ús de les TIC a l'aula. El cas dels Estats Units, a càrrec de Larry Cuban, professor emèrit d'educació a la Universitat de Stanford. El professor Larry Cuban va abordar els reptes que han de plantejar-se les escoles i els sistemes educatius per una incorporació de les TIC que estigui al servei de la innovació, l'eficàcia i que doni resposta als reptes que ens planteja la societat actual. Des de la perspectiva privilegiada que li proporciona la seva dilatada trajectòria de recerca sobre aquest procés, va fer èmfasi, a partir de l'anàlisi de cas dels Estats Units, en quins són els principals reptes, quins els obstacles i quins els elements facilitadors. La conferència, inscrita en el marc del projecte Debats d'Educació, impulsat per la Fundació Jaume Bofill i la Universitat Oberta de Catalunya, va tenir lloc a l'Auditori del MACBA, al carrer Joan Coromines, s/n de Barcelona. Va ser en anglès amb servei de traducció simultània. Per veure les conferències de Debats d'Educació i tota la informació que se'n deriva visiteu www.debats.cat