El PaD participa al VI Congrés Català/Internacional de Sociologia de Perpinyà

El Panel de Desigualtats Socials a Catalunya (PaD) va participar els dies 25, 26 i 27 d'abril al VI Congrés Català/Internacional de Sociologia que va tenir lloc a Perpinyà, organitzat per l'Associació Catalana de Sociologia i l'Institut d'Estudis Catalans.  L'equip del PaD va presentar una comunicació ("La metodologia d'una enquesta longitudinal: el cas del Panel de Desigualtats Socials a Catalunya") al grup de Mètodes i Tècniques d'Investigació Social, i va aprofundir en l'impacte metodològic d'haver desenvolupat una enquesta de caràcter longitudinal a una mostra panel. La comunicació també va destacar el valor específic de les dades longitudinals per generar coneixement dinàmic sobre la realitat social i molt especialment sobre les desigualtats. En el marc del Congrés, el PaD també va desplegar una exposició amb els principals resultats de l'enquesta, entre ells el llibre Trajectòries i canvi social a Catalunya, publicat amb motiu dels 10 anys del PaD, i altres materials. Més informació