El poder transformador de les ciutats educadores

El dimarts 11 de març a les 18 h se celebrarà l'acte-diàleg que es farà a la Sala Moragues - El Born Centre Cultural, , "El poder transformador de les ciutats educadores, a càrrec dels Drs. Àngel Castiñeira i Miquel Martínez, codirectors del Comitè Científic del Congrés. En motiu del XIII Congrés Internacional de Ciutats Educadores (Barcelona, 13-16 de novembre), amb el lema "Una ciutat educadora és una ciutat que inclou". El diàleg donarà pas al debat sobre els reptes de les ciutats educadores, i serà moderat per la Dra. Anna Jolonch, Cap de Recerca de la Fundació Jaume Bofill, i comptarà amb la participació dels membres del Comitè Científic: Montserrat Anton, Cristina Armendano, Josefina Cambra, Salvador Cardús, Joan Manuel del Pozo, Josep Maria Font, Ramon Maria Moreno, Milagros Pérez Oliva, Enric Roca, Clara Romero i Francesc Torralba. Aquest acte compta amb la col·laboració de la Fundació Jaume Bofill. La finalitat d'aquest diàleg és generar un debat crític i viu entorn el concepte de Ciutat Educadora i els tres eixos temàtics del Congrés: Inclusió, Participació i Creativitat.