La Fundació Bofill atorga la subcontractació del Servei de formació i suport a l’avaluació externa pel pilot Pentabilities a Catalunya a l’entitat Empieza por Educar (ExE)

La Fundació Bofill atorga la subcontractació del Servei de formació i suport a l’avaluació externa pel pilot Pentabilities a Catalunya a Empieza por Educar (ExE), una entitat amb àmplia trajectòria en el camp de l’assessorament i mentoria en entorns educatius de màxima complexitat, així com en metodologies d’observació activa a l’aula. Es tanca així la convocatòria oberta i s'agraeix a les altres entitats participants el seu interès en el projecte.