Formació sobre gestió de la diversitat als centres educatius

La Fundació Jaume Bofill ofereix una proposta de formació i assessorament sobre diversitat als centres, adreçada al professorat de primària i secundària. L'arribada d'alumnat d'origen immigrat i l'increment significatiu de la diversitat als centres educatius continua essent un repte per al món educatiu i continua generant necessitats a les quals cal donar resposta. Després d'anys de discutir i tractar aquestes qüestions, creiem que la permanència i arrelament de la població d'origen immigrant al nostre país ens obliga a posar l'accent en l'equitat educativa i en la millora dels resultats educatius de l'alumnat d'origen immigrat. La proposta, que s'emmarca en el projecte Conciutadania Intercultural i està coordinada per Marta Casas, pretén capacitar els professionals aportant-los eines i estratègies per respondre als reptes relacionats amb l'atenció i la gestió de la diversitat, i també amb el desenvolupament d'una actitud positiva i constructiva. Per fer-ho, s'utilitzaran els continguts dels llibres de la col·lecció Conciutadania Intercultural, adaptant-los a les necessitats formatives dels centres. Més informació sobre la col·lecció Conciutadania Intercultural