Vols formar part d'un projecte d'avaluació i intel·ligència artificial?

Cerquem 10 instituts per participar en la prova pilot amb estudiants de tercer i quart d’ESO, els quals esdevindran protagonistes d’una experiència pionera on s’explorarà com la intel·ligència artificial pot donar suport en els processos d’aprenentatge i avaluació entre iguals.

Avaluació 4.0 és un projecte que vol testejar una solució d’intel·ligència artificial (IA) aplicada als processos d’avaluació educativa buscant reduir el temps dedicat pels docents en processos d’avaluació. Al projecte es realitzaran tallers de robòtica gratuïts a estudiants de tercer i quart d’ESO. Un cop feta la pràctica, els estudiants faran avaluacions entre iguals vinculades a la pràctica esmentada. L’algorisme vol agilitzar la tasca del docent, buscant les similituds de les avaluacions dutes a terme pels estudiants i pel mestre. Aquest fet ajudaria als docents a reduir el temps dedicat a revisar exercicis, permetent-los més temps de qualitat per l’acompanyament estudiantil.

Estem cercant un total de 10 centres públics que vulguin formar part d’aquesta experiència pionera. Formar part del pilot permetrà als equips docents implicats la participació en una aproximació a la IA en contextos educatius. Addicionalment, disposaran de dues sessions de robòtica a l’aula i una sessió de cocreació que es farà a finals del mes d’octubre.

Els tallers de robòtica a les aules, la jornada de cocreació i la participació dels centres estan programades per realitzar-se durant el primer trimestre del curs 22-23.

Si t’engresca la innovació, anheles d’incloure la robòtica al teu centre, tens inquietuds sobre els beneficis i els inconvenients de l’ús de certes tendències, i creus que la tecnologia pot ajudar o millorar alguns processos educatius en benefici dels estudiants, coneixeràs tots els detalls del projecte i la participació dels centres registrant-te a les sessions informatives formulari.

Material relacionat