Investigació social i recerca: disponibles les dades del PaD de 2001 a 2012

Posem a disposició de la comunitat investigadora i de forma gratuïta, la base de dades completa de l’enquesta Panel de Desigualtats Socials a Catalunya-PaD.

Ja teniu disponibles gratuïtament les dades corresponents a les onze onades del Panel de Desigualtats de Catalunya-PaD (2001-2012). Les matrius inclouen la informació de més de 10.000 persones i 3.500 llars. Aquesta enquesta pionera, no només a Catalunya, sinó al conjunt d'Espanya i a la major part de l'Europa mediterrània, inclou temes diversos de gran incidència en la vida de les persones: educació, treball productiu i reproductiu, conciliació laboral/familiar, habitatge, situació de parella, dades dels pares i molts més. és un estudi multidisciplinar que pot ésser emprat des de diferents camps: Sociologia, Pedagogia, Economia o Ciències Polítiques, entre d'altres.

Consulta l'Informe breu de resultats per tenir informació sobre la mostra disponible i alguns dels resultats de l'enquesta.

I, si pots estar interessat en les dades, no dubtis a anar a l'apartat accés a les microdades.