Ismael Palacín nou director de la Fundació Jaume Bofill

El Patronat de la Fundació Jaume Bofill ha nomenat Ismael Palacín nou director. Obrim una nova etapa després dels deu anys de gran dedicació de Jordi Sànchez. La missió del nou director serà reorientar l'activitat de la Fundació posant el nou focus a contribuir activament a la millora de la qualitat i l'equitat de l'educació a la nostra societat. Aquesta és una aposta per les noves oportunitats que necessita el nostre país per garantir una bona educació per a tothom en el context d'una societat avançada i del coneixement, amb una visió educativa que no se centra exclusivament en l'escola i que apel·la a la coresponsabilitat de tots els agents.

El nou director aporta la seva trajectòria en programes de desigualtat i exclusió social. En les seves anteriors responsabilitats ha estat el director tècnic de l'entitat Casal dels Infants, vicepresident de la Taula del Tercer Sector Social de Catalunya, secretari general de la Federació d'Entitats Catalanes d'Acció Social, vicepresident del Col·legi d'Educadors/es Socials de Catalunya i formador en diferents cursos de postgrau per a professionals.