La Fundació Jaume Bofill rep el Premi Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat

En la VII edició dels Premis de Reconeixement Cultural del Baix Llobregat, la Fundació Jaume Bofill ha estat guardonada amb el Premi Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat, l'únic guardó que atorga la Junta del CECBLL i l'adjudica específicament a un projecte, actuació o innovació de l'àmbit dels països de parla catalana. La Fundació Jaume Bofill celebra aquest reconeixement d'una institució emblemàtica del Baix Llobregat, promoguda des de la societat civil, que fa més de 30 anys que es dedica a l'impuls de la recerca en totes les seves variants, a la promoció del coneixement del medi, al foment de la reflexió i al debat sobre la realitat comarcal i la seva transformació.