L'èxit educatiu a Catalunya. Presentació de L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2013 a Girona

Presentació de L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2013 a Girona Us convidem a la presentació del llibre L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2013, el dimecres 26 de març a les 18.30 h a la Sala d'actes de la Casa de Cultura de Girona. Intervindran a l'acte:

- Anna Jolonch, cap de recerca de la Fundació Jaume Bofill.

- Miquel Martínez, catedràtic de teoria de l'educació i membre del Grup de Recerca en Educació Moral (GREM) de la Universitat de Barcelona.

- Xavier Besalú, professor del Departament de Pedagogia de la Universitat de Girona.

La presentació anirà a càrrec de:

- Rosa Guàrdia, coordinadora del Moviment de Renovació Pedagògica de Girona.

- Albert Quintana, sotspresident de la Fundació SER.GI.