L'impacte de l'educació dels adults sobre la probabilitat de ser empleat

Una visió comparativa entre el Regne Unit, Espanya, Suècia i Rússia La revista Studies of transition states and societies, en el marc del projecte eduLIFE, ha publicat una recerca que compara els patrons de participació en l'educació formal adulta i l'impacte que tenen en la millora de l'ocupació a quatre països: Rússia, Espanya, Suècia i el Regne Unit. EduLIFE pren el Panel de Desigualtats Socials a Catalunya - PaD com a referència de les dades a nivell espanyol i en destaca l'excel·lent qualitat. L'article traça un mapa de l'educació formal de les persones adultes cercant els determinants per a la millora de la formació al llarg de la vida, i relacionant-los amb les desigualtats socials, des d'una perspectiva comparada. Els resultats mostren com a tots els països l'educació en l'edat adulta contribueix a reduir les desigualtats socials. L'impacte d'aquest efecte, però, varia segons els països en funció de variables com ara el gènere, el nivell d'estudis de partida o el fet de continuar estudiant. L'article conclou amb alguns suggeriments sobre els efectes institucionals que produeixen les diferències entre els països. Podeu descarregar-vos gratuïtament l'article "The Impact of Formal Adult Education on the Likelihood of Being Employed: a Comparative Overview."

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar