30 centres educatius inicien un procés creatiu per repensar els usos de la biblioteca escolar

• 145 centres s’han presentat a la crida Biblio(r)evolució: repensem els usos de la biblioteca escolar.
  • 30 propostes han estat seleccionades de les quals 15 són de centres educatius d’Infantil i Primària i 15 de Secundària o mixtes.
  • El dia 3 de març de 2018 se celebrarà una primera jornada de formació amb els 30 centres triats als que s’aportarà eines metodològiques i recursos per repensar els usos de la biblioteca escolar

Amb la crida Biblio(r)evolució volem fer aflorar models de biblioteques escolars que tinguin un paper actiu en els processos d’aprenentatge d’infants i joves en tots els centres educatius. Per universalitzar un servei de biblioteca escolar adaptat a les necessitats de cada escola i institut, cal que les administracions facin una aposta decidida per dotar-les de recursos i d’una dedicació suficient de la persona responsable. Aquesta persona responsable podria liderar propostes que resolguin necessitats del centre educatiu des de la biblioteca escolar.