Nova edició d'Ordit, lideratge i transformació social

Aquest mes de juny es farà la novena edició d'Ordit, un programa de la Fundació Jaume Bofill amb la col·laboració de l'IGOP, orientat a enfortir la capacitat d'actuació i lideratge de persones joves vinculades a processos d'acció col·lectiva i organitzacions no governamentals del país. Durant una setmana, el grup de joves d'entre 23 i 35 anys portaran a terme les activitats del programa. Ordit parteix de la base que el teixit social del país és un important agent educador i transmissor de valors, especialment d'aquells que estan relacionats amb el compromís cívic. Per això el programa té com a objectiu enfortir aquest teixit social a partir de les persones joves que hi estan compromeses: - Els ofereix una visió de conjunt del país oberta i plural, fent especial atenció a la complexitat de la societat contemporània. - Els facilita una xarxa relacional que pugui repercutir favorablement en les seves actuacions futures i en les dels seus col·lectius. Més informació sobre el programa Ordit a www.ordit.cat.