Presentació de la col·lecció Conciutadania Intercultural

Aquest dimarts 10 de juliol es presentarà la col·lecció «Conciutadania Intercultural. Materials per la intervenció socioeducativa a l'aula» en el marc de l'Escola d'Estiu de Rosa Sensat. Aquesta col·lecció, impulsada per la Fundació Jaume Bofill, té la voluntat de facilitar als educadors una aproximació a les dinàmiques socioculturals que influencien en les experiències de socialització de l'alumnat estranger. Els materials, publicats per Eumo Editorial, tenen tres eixos de treball complementaris: un s'ocupa d'oferir coneixement sobre col·lectius amb més presència a Catalunya, un altre tracta temes transversals que apareixen en contextos de diversitat sociocultural, i un tercer ofereix materials d'aplicació pràctica a l'aula. Actualment s'han publicat dos números de la col·lecció: L'Omar i L'Aixa. Processos de socialització de nois i noies de pares marroquins, basada en la recerca del sociòleg Diego Herrera, i L'acollida. Acompanyament d'alumnat nouvingut. El projecte compta amb la col·laboració del Departament d'Educació i està dirigit pel pedagog Francesc Carbonell. Per a més informació: fbenhammou@fbofill.cat Data: 10/07/2007 Hora: de 14:00h fins a 15:00h Lloc: Escola d'estiu de Rosa Sensat. Campus Mundet. Edifici Migdia 1. Passeig Vall Hebron, 171. Barcelona.