La Fundació Bofill publica els termes de referència per a la contractació del servei d'avaluació externa del pilot Pentabilities a Catalunya, en el marc del Projecte TP_TS-20220531-1- "Projectes educatius que reforcen l'efectivitat de l'Ingrés Mínim Vital: Lecxit, Math Tutoring i Pentabilities", subvencionat pel Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions en l'àmbit de la inclusió social, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència segons el Reial Decret 378/2022, de 17 de maig.

Totes aquelles empreses, entitats o institucions interessades poden trobar tota la informació en aquest enllaç.