Vídeos de Perspectives Internacionals sobre Educació

Com millorar les expectatives d'èxit de l'alumnat? i Millor preparació. Millors feines. Millor futur, els resums en vídeo dels dos encontres del cicle de debats Perspectives Internacionals d'Educació: Com millorar les expectatives d'èxit de l'alumnat? (3/12/2012 - 10 minuts) Participen: Guillermo Montt, analista de polítiques educatives al Directorat d'Educació de l'OCDE i coordinador de l'informe Expectatives acadèmiques: de quina manera les notes i les polítiques educatives determinen els objectius dels alumnes que es va presentar, Aina Tarabini, professora de sociologia de l'educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, i Joan Mateo Andrés, president del Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Millor preparació. Millors feines. Millor futur (6/6/2012 - 11 minuts) Intervenen: Kathrin Hoeckel, analista de polítiques educatives al Directorat d'Educació de l'OCDE i coordinadora del projecte "The OECD Skills Strategy". Presenta les conclusions i propostes de l'informe sobre les competències necessàries per a les societats del segle XXI. Una de les línies estratègiques més importants de l'OCDE dels propers anys, que proposa solucions durables per sortir de l'actual context de crisi. També intervenen Luis Ortiz, professor i investigador del Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i Joan Trullén, director de l'Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona.