Bernat Ferrer

Llicenciat en Periodisme per la UAB el 2004 i màster en Relacions Internacionals, Seguretat i Desenvolupament per la mateixa universitat el 2018.

Com a pare d’alumnes d’un centre d’Igualada qualificat ‘de màxima complexitat’ per part del Departament d’Educació, l’escola Gabriel Castellà, el 2016 va començar a presidir-ne l’AMPA, fins el 2022. Des d’allí va reactivar al “Comissió Alta Complexitat” de la Federació d’Associacions de Mares i Pares de Catalunya (FAPAC), ens que va contribuir a la redacció final del Pacte contra la Segregació escolar promogut pel Síndic de Greuges. Com a vocal de Comunicació de FAPAC va promoure el 2017 la campanya “Confiem enl’escola pública”, aconseguint la participació tant del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, com de l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau.

Co-impulsor del Col·lectiu d’Escoles contra la Segregació, entitat signatària del Pacte contra la Segregació Escolar (2019) i impulsora de la campanya “Votes aquí? Escolaritza aquí el teu fill/a!” (2022). Col·laboradors en la promoció de l'Alianza contra la Segregación Escolar (2020) de Save the Children, CERMI i Fundación Secretariado Gitano.

En l’àmbit local, també va ser representant de les famílies de l’escola pública d’Igualada a la Comissió de Garanties d’Admissió (CGA) els cursos el 2019/20 i 2020/21.