MATH TUTORING és un programa d’enriquiment matemàtic a través de tutories en petit grup que té per finalitat augmentar la competència matemàtica d’alumnat amb dificultats en la matèria i accés limitat a recursos complementaris. L’objectiu últim és maximitzar les oportunitats d’èxit educatiu d’aquest alumnat.
Víctor Casanova
Formació
Vaig estudiar Administració i direcció d’empreses a la Universitat Rovira i Virgili i posteriorment el màster en Formació de professorat.
Experiència
Des del desembre del 2024 soc Tècnic Comptable de la Fundació Bofill. Del 2022 fins al 2023, vaig ser tècnic de gestió del programa MATH TUTORING, liderat per Suport Educatiu. També porto més de 3 anys d’experiència comptable en el sector d’empresa privada, amb un parell de mesos treballats a Holanda de coordinador de personal. Addicionalment he treballat com a professor de matemàtiques i economia en instituts.
Fora de l’àmbit professional, m’encanten els animals, fer esport, viatjar, els videojocs, el manga i l’anime.
Projectes
Involucrats a la iniciativa