Adrian Potel

Tècnic superior en Realització audiovisual i estudiant de Disseny i creació digital a la UOC, l’Adrià forma part d’aquest grup de persones que mai van saber respondre a la pregunta, qui vols ser en un futur? Mai va rebre la trucada de la vocació, més aviat, sempre s’ha deixat seduir per la curiositat, l’interès i l’ambició en cada moment en les diferents etapes de la seva vida. Un dia, seguint el mateix patró i guiat pel seu cor i el seu cap, va agafar la motxilla i va marxar 3 mesos a l’Ile Maurice per iniciar un voluntariat en una associació que vetlla per l’educació, la protecció i la seguretat d’infants i joves adolescents que es troben en risc d’exclusió o en situacions vulnerables.

Gràcies a aquesta experiència, va aconseguir sortir de la seva zona de confort i créixer personalment, va entaular i consolidar vincles amb persones amb un context social i cultural molt diferent al seu, va divertir-se com mai ho havia fet, va apreciar passar temps amb persones molt més joves que ell i va escoltar històries tan divertides com difícils de digerir.

Com pot apreciar-se, és una persona que a mesura que viu experiències, observa com la seva visió de les coses i els seus interessos van canviant. A dia d’avui afirma que vol dedicar-se a les persones, amb un interès especial per aquelles més joves i, concretament, en les que formen part de grups vulnerables o en risc d’exclusió.

Aficionat al cinema, la fotografia, el disseny i a viatjar, el seu repte actual es dinamitzar el projecte Lecxit, rol que, evidentment, afronta amb curiositat i ambició.

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat