Albert Aguilera

Periodista i professor d'Audiovisuals. Des de fa 23 anys treballo a TV3 on he fet de redactor d'Economia, responsable de la secció de societat i editor dels Telenotícies, entre molts rols. Actualment, i des de desembre del 2021, sóc el director del magazine matinal Tot es Mou, presentat per Helena Garcia Melero.

A més, sóc professor d'Audiovisuals a la Fundació Llor, a Sant Boi de Llobregat. Des de fa més d'una dècada formem futurs periodistes i comunicadors amb dues assignatures a l'ESO i el Batxillerat. D'aquestes assignatures, neix el projecte LlorNews: un mitjà de comunicació multimèdia i multiplataforma dirigit i autogestionat per alumnes de batxillerat. LlorNews els endinsa en el mon d'una empresa de comunicació. En aquest cas, es dedica a informar de notícies relacionades amb l'escola. Un dels objectius principals és fomentar el treball en equip i entendre el funcionament d'un mitjà de comunicació, segmentant les notícies en funció del públic objectiu de cada xarxa.

Actes

Ha format part dels actes següents